شناسهٔ خبر: 142408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه های روستائی راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان خبر داد؛

آغاز عملیات آسفالت راه روستایی شهرستانهای شهرضا و فریدونشهر

زیرسازی و آسفالت راه روستایی کهرویه- یحیی آباد و روستای فهره معاون فنی و راه های روستائی از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی کهرویه- یحیی آباد و روستای فهره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(اصفهان)، سعید خدابخشی معاون فنی و راه های روستائی  اظهار کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی کهرویه- یحیی آباد و روستای فهره از جمله مهمترین دغدغه‌های اهالی روستا بوده که در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: بهسازی و آسفالت راه کهرویه- یحیی آباد به عنوان راه مهم منطقه، دسترسی روستاها را فراهم می‌کند که پس از پیگیری جهت آزادسازی اراضی کشاوری موفق به اجرای پروژه فوق شدیم.

وی بیان کرد: این پروژه به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال با پیشرفت ۲۵ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به پروژه راه روستایی دیگری در شهرستان فریدونشهر، تصریح کرد: روستای فهره بخش موگویی شهرستان فریدونشهر راه ارتباطی بین اصفهان- لرستان می باشد. این پروژه انتخاب پیمانکار شده و آماده شروع عملیات اجرایی میباشد که با بهره برداری از این جاده احداث خط انتقال گاز در این مسیر امکان پذیر میشود و روستاهای مجاور در بخش اسلام آباد پشتکوه شهرستان فریدونشهر از نعمت گار برخوردار می‌شوند.

معاون فنی و راه های روستائی  استان اصفهان اذعان داشت: این پروژه به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت فرمانداری شهرستان فریدونشهر در حال انجام است.