شناسهٔ خبر: 142476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت؛

۱۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین به بهره برداری می‌رسد

روکش آسفالت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۱۵ طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در مجموع با ۲۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۱مورد از طرح های قابل بهره برداری مربوط به عملیات مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی هستند.

حق لطفی ادامه داد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور چینی مرجان-شاهین تپه به طول ۹ کیلومتر، بهسازی مسیر آبیک-قشلاق-خاکعلی به طول ۶ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت محور تاکستان-آوج به طول ۵ کیلومتر از جمله طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

وی همچنین طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی زناسوج به طول ۲.۵ کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی سعید آباد-خرم آباد-اک به طول ۷.۵ کیلومتر، کندر-مشکین به طول ۵کیلومتر، رودک-رستم آباد به طول ۵.۵ کیلومتر، آشنستان به طول ۳.۵کیلومتر، بابرسفلی، دره صفر و دره گنجعلی به طول ۲.۵ کیلومتر، آوج-شهید آباد به طول ۴ کیلومتر و لوشان-سیاهپوش-سیردان به طول ۶کیلومتر را نیز از دیگر طرح هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته دولت بهره برداری از آن انجام خواهد شد.

به گفته حق لطفی علاوه بر طرح های بهسازی و روکش آسفالت، افتتاح ۲باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان بوئین زهرا، پروژه روشنایی کمربندی تاکستان به طول ۵کیلومتر و احداث سوله آزادراه و محور قدیم قزوین-رشت در دستور کار این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: این طرح ها با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و توانمندی و امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اجرا شده و میزان اشتغال زایی آن ۲۶۴ نفر بوده است.