شناسهٔ خبر: 142578 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان صورت گرفت؛

بازید مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه اهواز

بازدید فرودگاه اهواز با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی و و مشاور اجرایی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران جهت رصد نحوه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، از فرودگاه اهواز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان خوزستان، علی اصغر باریکانی مدیر کل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و محمد حبیب الهی مشاور اجرایی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز از نحوه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید به برخی از مشکلات زائرین سید الشهدا در فرودگاه پرداخته شد.

باریکانی و حبیب الهی همچنین از باجه پست بانک که به منظور تسهیل در تأمین ارز مورد نیاز زائران در ایام اربعین وموکب زائرین اربعین حسینی و مسجد معراج فرودگاه که محل استقرار زائرین است بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و نحوه خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع)قرار گرفتند.

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان نیز با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: سعی ما بر این است که در این ایام میزبان شایسته ای برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) باشیم و به نحو احسن به زائرین سید الشهدا خدمت رسانی کنیم.