شناسهٔ خبر: 142589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح و کنلگ زنی ۶ پروژه استان بوشهر در هفته دولت

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی در مجموع به مبلغ ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر سید محمود دستغیبی مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: در حوزه معاونت مهندسی و ساخت، اجرای تکمیل عملیات اجرایی بلوار ورودی شهر دیلم به سمت گناوه به طول ۶.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

دستغیبی بیان کرد: در شهرستان کنگان  پروژه احداث یک دستگاه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر کنگان از بزرگراه کمربندی کنگان - دوراهک با طول ۳.۷ کیلومتر رمپ و لوپ و مسیر اصلی اتصالی تقاطع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد. 

وی به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی حوزه معاونت بازآفرینی شهری و مسکن طی هفته دولت اشاره کرد و گفت: پروژه‌ احیاء وساماندهی میدان حسینیه میرزا و بازار صفا در شهرستان دشتی، احداث دیوارحفاظتی رودخانه  دره علی آباد برازجان نیز آغاز خواهد شد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه افزود : در بحث نهضت ملی مسکن ما پیش بینی تعداد ۲۹۷۶ واحد پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر داشتیم که در سایت ۳۷ هکتاری شهر بوشهر انشاءالله عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز خواهد شد. 

دستغیبی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دولت در مجموع ۶ پروژه با مبلغ  ۳۳۳ میلیارد تومان افتتاح و ۲ پروژه با مبلغ  دو هزار و ۹۸۷ میلیارد تومان علملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.