شناسهٔ خبر: 142625 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروانه فعالیت ۶ شرکت خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

لوگو سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۶ شرکت خدمات مسافرت هوایی از جمله قصر شیرین، گردشگران خورشید و موج شهر هوشمند به دلیل گران‌فروشی نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخنامه ابلاغی به مدت یک ماه تعلیق شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پروانه فعالیت ۶ شرکت خدمات مسافرت هوایی از جمله قصر شیرین، گردشگران خورشید و موج شهر هوشمند به دلیل گران‌فروشی نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخنامه ابلاغی به مدت یک ماه تعلیق شد.

همچنین پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی سرزمین تابان کیش به دلیل نمایش اطلاعات غیرواقع شرکت هواپیمایی در سایت ۳click.com و عتیق گشت اصفهان به دلیل نمایش اطلاعات غیرواقع شرکت هواپیمایی در سایت mrbilit.com  در مسیرهای عتبات و در بازه زمانی اربعین بالاتر از نرخ مصوب ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه  تعلیق شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی موج زمزم، به دلیل گران‌فروشی نمایش نرخ بلیت هواپیما و اقدام به فروش آنلاین از طریق سایت www.mz۷۲۴.ir و پشتیبانی سایت‌های فاقد مجوز از این سازمان در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ‌نامه ابلاغی این سازمان به مدت یک ماه تعلیق شد.