شناسهٔ خبر: 142643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گیت‌های خروجی و ورودی زائران اربعین در مرز چذابه فعال شد

تردد از چذابه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت های خروجی و ورودی زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در مجموع ۳۴ گیت (دروازه) ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد ۱۶ گیت ثابت و ۱۸ گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری برای انجام این ماموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان تر و آسان تری را به زائران ارائه خواهد داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه در ۲ مرز خوزستان اقدامات خوب و موثری جهت سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، اظهار کرد: ۴۸ گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه اماده سازی شده است و هیچگونه مشکلی در تردد زائراناز این مرز وجود ندارد.

جولانژاد با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیر مقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه‌های مسافربری شهرستان های استان تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، به تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زایران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.