شناسهٔ خبر: 142742 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات پایانه بار خرم آباد

پایانه بار خرم آباد سرپرست اداره فنی و نظارت نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات پایانه بار خرم آباد با اعتباری بالغ ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، محمد واعظ  سرپرست اداره فنی و نظارت نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  اظهار کرد: با هدف تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات پایانه بار خرم آباد در سال ۱۴۰۱ در قالب دو قرارداد عملیات بازسازی آغاز شد، و در حال حاضر این عملیات با اعتباری بالغ ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی به اقدامات انجام شده در پایانه بار خرم اباد اشاره کرد و افزود: احداث سرویس بهداشتی مردانه و زنانه و ویژه معلولان ، تعمیرات اساسی سیستم گرمایشی، نصب آب سردکن، تعمیرات اساسی روشنایی رمپ ورودی و خروجی و محوطه پایانه بار و خرید ، نصب و تعمیرات اساسی سیستم سرمایشی از جمله این اقدامات است.

سرپرست اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: احداث دو عدد برج نوری در محوطه پایانه بار، حداث دو عدد راه بند ورودی و خروجی پایانه بار و تعمیرات اساسی سالن اعلام بار از دیگر اقدامات انجام شده است.