شناسهٔ خبر: 142810 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی:

حجاب واجب شرعی و سیاسی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است

مجید وین فرمانده بسیج وزارت راه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی گفت: مهمترین راهبرد در عفاف و حجاب فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند حجاب واجب شرعی و سیاسی هست .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی حجت الاسلام وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی در شورای سیاست گذاری حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای نهادینه کردن عفاف و حجاب نیاز به مدیر میدانی در طراز مکتب حاج قاسم سلیمانی داریم، بیان داشت: مهمترین راهبرد در عفاف و حجاب فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند حجاب واجب شرعی و سیاسی هست .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی در این نشست گفت: یکی از اهدافی که دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه سال ۱۴۰۱ داشتند تغییر سبک زندگی در ایران بود به همین جهت با عفاف و حجاب در جامعه مقابله کردند.

حجت الاسلام وین افزود، برای نهادینه کردن عفاف و حجاب فقط اکتفا به فضاسازی از قبیل بنر و بیلبورد نکنیم در مجموعه ها نیاز به مدیر میدانی داریم مدیرانی در طراز مکتب حاج قاسم سلیمانی.

وی در ادامه گفت:دشمنان نظام و انقلاب به صورت شبانه روزی و با استفاده از همه ظرفیت با عفاف و حجاب مقابله می‌کنند، یکی از راهبردهای پیاده سازی عفاف و حجاب تشکیل کار تیمی منسجم و واحد و پرهیز از کار انفرادی هست.

حجت الاسلام وین  در پایان تأکید کرد: عفاف مختص به بانوان نیست، مردان نیز باید عفاف داشته باشند.

شورای سیاست گذاری حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی به ریاست محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با هدف اجرای تکالیف ابلاغ شده از سوی وزارت کشور در ساختمان دادمان برگزار شد.

محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست فوق بر انجام کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان تمامی دستگاه‌ها خواست تا نظرات خود را در خصوص حجاب و عفاف ارایه کنند و ارایه این نظرات با لحاظ موضوع ویژه عفاف باشد.