شناسهٔ خبر: 142873 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در سومین روز از هفته دولت؛

اجرای فرآیند ساخت و ساز انبوه اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند بر پاسخگویی سریع به مردم و به راه انداختن فرآیند ساخت و ساز انبوه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، در متن پیام حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران چنین آمده است: هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا قدردان تلاش، جان فشانی و از خود گذشتگی های شهدای ملکوتی دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر باشیم. بی شک تجلی افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام، روشنی بخش مسیری است که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را به دنبال خواهد داشت.
اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای سرافراز دولت، فرا رسیدن هفته دولت، روز بزرگداشت سلمان فارسی یار وفادار و همراه پیامبر اعظم (ص) و به طبع آن چهارم شهریورماه روز کارمند را به همگی همکارانم در خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان تهران تبریک عرض می کنم.
هم اکنون و در میانه راه تصدی دولت خدمتگزار ،اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مبتنی بر پاسخگویی سریع به مردم و به راه انداختن فرآیند ساخت و ساز انبوه بیش از گذشته تبلور پیدا می کند . این مهم محقق نمی شود مگر با تلاش و زحمات شبانه روزی همکاران خدوم اداره کل راه و شهرسازی استان تهران. 
در پایان باردیگر ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، امید است با همکاری و همراهی همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مطابق با منویات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)، دولت مردمی و خدمتگزار در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن و اهداف متعالی جمهوری اسلامی و جلب رضای باریتعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.