شناسهٔ خبر: 142911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

۹۵ درصد جابه‌جایی زائران اربعین در اردبیل با اتوبوس انجام می‌شود

سفر اربعین معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۵ درصد جابه‌جایی زائران استان اردبیل به مرز مهران با اتوبوس انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین‌زاده معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل گفت: طرح ویژه اربعین از ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه به زائران ارائه خدمات خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ۲۷۰ ناوگان اتوبوس با همکاری ۶۰ شرکت حمل و نقل و راهداری و حمل و نقل استان اردبیل مهیا شده تا با حضور حدود یک‌هزار و ۲۰۰ راننده جابه‌جایی مسافران را به سمت پایانه مرزی مهران انجام دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به پرداخت کرایه‌های زائران افزود: کرایه‌ها از مبدا اردبیل به مرز مهران برای اتوبوس ۲۵ نفره ۸۴۴ هزار تومان، برای اتوبوس‌های ۳۴ نفره ۷۱۱ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۵۷۰ هزار تومان مشخص شده است.

شیرین‌زاده به وجود ۶ مرز برای خروج مسافران اشاره کرد و گفت: مرز مهران با توجه به تردد اکثر زائران از این مسیر ترافیک خواهد بود لذا با توجه به وضعیت آب و هوا به زائران توصیه می‌شود مرز تمرچین را برای تردد انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و زائران تقاضا داریم در صورت وجود مشکل هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد راننده و ناوگان برای بازگشت به استان را به نمایندگی راهداری مستقر در مرز اعلام کنند تا به صورت آنلاین و در لحظه به شکایت‌ها رسیدگی شود.