شناسهٔ خبر: 142953 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

«توصیه اول من به شما کارمندان دولت است که از وقت و امکانات و استعدادها و توانایی‌های خود، استفاده کنید. » مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته اول شهریور که با نام و یاد شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» مزین به هفته دولت نامگذاری شده است، فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم به شمار می‌رود.

دولتمردانی که خدمتگزاری بی‌منت و خالصانه به مردم را در مقام عمل به منصه ظهور رساندند و بدل به الگویی راستین برای کارگزاران و کارمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه دوران شدند.

در روزهای مبارک هفته دولت و در پاسداشت چهارم شهریور ماه روز کارمند از فرصت استفاده کرده و ضمن تبریک این روز به همکارانم در شرکت بازآفرینی شهری ایران و کارمندان مجموعه وزارت راه و شهرسازی به ویژه همکاران عزیز ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغتان در خوزه بازافرینی شهری صمیمانه تقدیر و تشکر ‌کرده و توفیق و سلامتی شما و خانواده را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

بی‌شک اجر تلاش‌های شبانه‌روزی شما در امیدآفرینی‌، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بی‌منت به ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری نزد پروردگار متعال محفوظ است.