شناسهٔ خبر: 142996 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست حوزه وزارتی و دبیرستاد اربعین و مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بازدید سرزده از ترمینال سلام در ایام اربعین

اولین پرواز ترمینال سلام سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی و حسین مذنب دبیرستاد اربعین و مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی جهت پیگیری میدانی و رفع مشکل برخی از زائران که با قیمت بالاتر از مصوب بلیت خریداری کرده بودند، به‌صورت سرزده از ترمینال سلام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره) محسن احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی و حسین مذنب دبیرستاد اربعین و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به‌صورت سرزده از ترمینال سلام بازدید کردند.

این بازدید به منظور گفتگو با مردم در خصوص قیمت بلیت و پیگیری میدانی جهت رفع مشکل برخی از زائران که با قیمت بالاتر از مصوب بلیت خریداری کرده اند صورت پذیرفت.

همچنین این هیئت عالی وزارت راه و شهرسازی در این بازدید سطح خدمات ارائه شده در ترمینال سلام، پارکینگ های خودرویی، موکب‌های مستقر در این ترمینال، سیستم پیج ترمینال را مورد ارزیابی قرار داده و ضمن ابراز رضایت از تلاش‌های مدیران و کارکنان شهر فرودگاهی تقدیر و تشکر کردند.