شناسهٔ خبر: 143016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

۲۶۸۳ واحد نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد

افتتاح مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: به همین مناسبت ۲۶۸۳ واحد مسکن نهضت ملی و خودمالکی و بازآفرینی و جوانی جمعیت در سطح استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده  مدیر کل راه و شهرسازی استان همزمان با هفته دولت غاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  اظهار کرد: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد.

وی گفت: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانی که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند.

بخشی زاده افزود: پروژه های قابل افتتاح شامل شهرستانهای بستان آباد، دوزدوران، میانه، هادیشهرو نیز تعدادی پروژه در سطح استان خواهد بود.

وی گفت: تعداد واحدهای قابل افتتاح شامل ۵۱۳ پروژه خودمالک شهری، ۱۷۶پروژه خودمالک بافت فرسوده شهری، ۴۵۰ پروژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۴۴ پروژه  شامل گروههای چندخانواری و ۱۵۰۰ پروژه شامل  خودمالکی روستایی  که در کل شامل ۲۶۸۳ پروژه خواهد بود.