شناسهٔ خبر: 143028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان هفته دولت را تبریک گفت

مهندس اسماعیلی اصغر زنجان به مناسبت هفته دولت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان هفته دولت را به تمامی دولتمردان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر، در پیامی هفته دولت را به دولتمردان و کارمندان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده و در این میان این هفته فرصت خوبی است تا قدر جایگاهی که در آن هستیم را بدانیم و برای ترقی کشورمان تلاش کنیم. 

بی شک تبیین خدمات و دستاوردهای دولت از مهمترین وظایفی است که بر عهده خدمتگزاران مردم گذاشته شده  است. 

دشمنان کوردل وطن فروش با شهادت شهیدان رجایی و باهنرمی خواستند راه ترقی و توسعه کشورمان ایران را بگیرند ولی با شهادت این دو دولتمرد پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم تر شد و در این راستا باید دولتمردان از رجایی و باهنر درست خدمت کردن را یاد گرفته و خدمت صادقانه را اولویت کاری خود قرار دهند. 

در این راستا هفته دولت فرصت مبارکی است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمات و تلاش های دولت و دستاوردهای نظام به مردم بیان شود. 

اینجانب به عنوان خادم مردم استان زنجان، فرارسیدن هفته دولت را به مردم شهید پرور،ایثارگران،آزادگان و دستگاه های مختلف اجرایی استان تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه  توجهات امام زمان (عج) و منویات مقام معظم رهبری و تلاش تمامی همکاران در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان بتوانیم در مسیر رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد پروژه های بخش مسکن و راه حرکت های جهادی خوبی داشته باشیم.