شناسهٔ خبر: 143046 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه گیلان خبر داد؛

رشد ۲برابری پروازهای اربعین از فرودگاه سردار جنگل رشت

فرودگاه رشت مدیر کل فرودگاه گیلان از رشد دو برابری پروازهای اربعین از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: پروازهای مستقیم عتبات عالیات از ۹ شهریور در این فرودگاه آغاز می‌شود و تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید محسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه گیلان از رشد ۲برابری پروازهای اربعین از این فرودگاه خبر داد.

مدیر کل فرودگاه استان گیلان در خصوص برقراری پروازهای اربعین از طریق این فرودگاه بیان کرد: طبق اعلام قبلی فروش بلیت‌های اربعین برای پروازهای ۹ و۱۶ شهریور ماه سال جاری از طریق درگاه های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی آتا و پویا و مستقیماً از توسط این شرکت‌ها انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته، چند پرواز دیگر هم اضافه شد که متعاقبا جزئیات ساعت انجام پروازها از طریق روابط عمومی فرودگاه اطلاع رسانی خواهد شد لذا جهت استحضار مردم شریف استان ایام برقراری پروازهای مستقیم عتبات عالیات از طریق مرز هوایی رشت به شرح زیر اعلام می‌شود:

۹شهریور: شرکت پویا: رشت به نجف، ۵۰نفر

شرکت پویا: نجف به رشت، ۵۰نفر

شرکت آتا: رشت به نجف، ۱۶۸نفر

شرکت آتا: نجف به رشت، ۱۶۸نفر

۱۲ شهریور: ایران ایر : رشت به نجف، ۲۸۵ نفر

۱۶ شهریور؛ شرکت پویا: رشت به نجف، ۵۰نفر

شرکت پویا: نجف به رشت، ۵۰نفر

شرکت آتا: رشت به نجف، ۱۶۸نفر

شرکت آتا: نجف به رشت، ۱۶۸نفر

شرکت ایران ایر: رشت به نجف، ۲۸۵نفر

شرکت ایران ایر: نجف به رشت، ۲۸۵ نفر

میرحسینی با اشاره به برقراری پروازهای فوق الذکر از فرودگاه سردار جنگل در سال جاری، افزود: تاکنون جابجایی بیش از هزار و ۷۰۰ نفر مسافر از طریق فرودگاه استان گیلان مسجل شده که با توجه به جابجابی حدود ۸۰۰نفر مسافر از طریق مرز هوایی گیلان در سال گذشته، بیش از ۲برابر رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه رشت مدیر کل فرودگاه گیلان در پایان ضمن تأکید بر اینکه فروش بلیت صرفاً از طریق درگاه های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی انجام دهنده پرواز صورت می گیرد و به هیچ عنوان، در فرودگاه انجام نخواهد شد از مسافران و زوار خواست برای تهیه بلیت به فرودگاه مراجعه نکرده و از طریق درگاه‌های اینترنتی مذکور اقدام کنند.