شناسهٔ خبر: 143048 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

جلسه تعامل و هم‌اندیشی مابین شهردار زنجان و مدیرکل راه آهن شمال‌غرب برگزار شد؛

تردد روزانه بیش از ۲۲ رام قطار مسافری در ایستگاه زنجان

راه آهن مدیرکل راه‌آهن شمالغرب با اشاره به تردد روزانه بیش از ۲۲ رام قطار مسافری در ایستگاه زنجان و استقبال گسترده هموطنان از قطارهای مسافری خواستار توسعه و گسترش خدمات شهری در این ایستگاه و شهرک‌های همجوار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی جلسه تعامل و هم اندیشی در زمینه ارائه خدمات بهینه به شهروندان در محدوده ایستگاه راه‌آهن زنجان، در محل دفتر مدیریت راه آهن شمالغرب برگزار شد.

در این جلسه که شهردار، رئیس شورای شهر و شهرداران مناطق ۳و۲ زنجان و جمعی از مدیران حوزه های مختلف شهرداری حضور داشتند، منوچهر صفری مدیرکل راه‌آهن شمالغرب با اشاره به تردد روزانه بیش از ۲۲ رام قطار مسافری در ایستگاه زنجان و استقبال گسترده هموطنان از قطارهای مسافری و همچنین سکونت تعدادی از همکاران و خانواده های این عزیزان در منازل سازمانی راه آهن، خواستار توسعه و گسترش خدمات شهری در این ایستگاه و شهرکهای همجوار از جمله احداث گذرگاه غیرهم سطح در ضلع شمالی ایستگاه زنجان، آسفالت ریزی محوطه و خیابانهای کوی سازمانی و ... شد.

در ادامه فیروزفر شهردار زنجان با اظهار خرسندی از حضور در جمع مدیرکل و مسئولین راه آهن شمالغرب، با استقبال از پیشنهادات ارائه شده توسط مدیریت راه آهن شمالغرب، خواستار تشکیل تیمهای مشترک کاری و انجام برخی از امور بصورت مشارکتی شدند.

در پایان نیز حاضرین از بخش‌های مختلف محوطه ایستگاه راه آهن زنجان بازدید کردند.