شناسهٔ خبر: 143051 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه لار خبر داد؛

برقراری پروازهای ابوظبی_لار_ ابوظبی از ۲۳ شهریور

ایرعربیا مدیر فرودگاه لار از مسیر پروازی جدید  ابوظبی_لار_ ابوظبی از ۲۳ شهریور با ۳پرواز در هفته و در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه خبر داد.

امین اله صولتی مدیر فرودگاه لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مسیر پروازی جدید  ابوظبی_لار_ ابوظبی با ۳پرواز در هفته از ۲۳ شهریور ماه و در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه راه‌اندازی می‌شود.

صولتی افزود: در این راستا پرواز رفت از مبدأ فرودگاه ابوظبی ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی انجام می‌شود و ساعت ۱۰:۴۵ در فرودگاه لار بر زمین می‌نشیند.

وی تشریح کرد: پرواز برگشت نیز ساعت ۱۱:۲۵ از فرودگاه لار حرکت می‌کند و در ساعت ۱۳:۱۰ در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی بر زمین می‌نشیند.

صولتی اعلام کرد: شبکه بین‌المللی شرکت هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی با افزایش یک مسیر پروازی جدید در خطوط هوایی بین‌المللی گسترش می‌یابد.

وی اظهار کرد: این شرکت هواپیمایی اکنون به مقصد بیش از ۳۰ شهر در نقاط مختلف، ازجمله تاشکند، اسکندریه، قاهره، خارطوم، کلکته، مسقط، ترابزون، تفلیس، استانبول، بمبئی، احمدآباد، بحرین، بیروت، عمان، بغداد، باکو، کویت، تهران و مسکو، پروازهای مستقیم دارد.

گفتنی است شرکت هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی در ماه مارس نیز یک مسیر پروازی جدید از مبدا فرودگاه بین‌المللی ابوظبی به مقصد فرودگاه بین‌المللی ملکه علیا در اردن راه‌اندازی کرد که این پروازها نیز ۳ بار در هفته انجام می‌شوند.

همچنین ایرعربیا ابوظبی ناوگانی متشکل از ۱۰ هواپیمای ایرباس را اداره می‌کند که از جدیدترین و پرفروش‌ترین هواپیمای تک راهرو در جهان به شمار می‌روند.

بر اساس این گزارش پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه لار دومین شهر ایران است که خط پروازی با ابوظبی، پایتخت امارات دارد.