شناسهٔ خبر: 143058 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محور پاکدشت_ تهران و آزادراه قزوین_کرج

تردد ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور پاکدشت_ تهران، آزادراه قزوین_کرج و محور ایلام_ مهران خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری امروز یکشنبه پنجم شهریورماه را اعلام کرد و گفت:ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

معصومی افزود: در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت  تردد روان است.

وی ادامه داد: همچنین محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

به گفته معصومی ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، محور پاکدشت – تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران، محور ایلام – مهران مسیر رفت و برگشت محدوده کمربندی مهران و تردد روان در محور خرمشهر – مرز شلمچه، محور بستان – مرز چذابه ، محور قصر شیرین – مرز خسروی، محور مریوان – مرز باشماق و محور پیرانشهر - مرز تمرچین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی را تشریح کرد و افزود:  بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گیلان  وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

وی محدودیت تردد با تغییر مسیر را  محور قدیم خرم آباد - پلدختر  اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.
محور مسدود غیر شریانی نیز  گیلانغرب – سومار است.