شناسهٔ خبر: 143117 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده، وفا» افتتاح شد

نمایشگاه نمایشگاه روایت خدمت با شعار وعده، وفا امروز شنبه چهارم شهریورماه با شعار «وعده، وفا» افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نمایشگاه روایت خدمت با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نیز حضور دارند و قرار است برای اولین بار پس از فعالیت دو ساله دولت سیزدهم مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی به نمایش گذاشته شود.

«وعده، وفا» شعاری است که برای این نمایشگاه انتخاب شده و بنا دارد تا هفتم شهریورماه در قالب غرفه های مختلف بخشی از نتایج و ثمرات تلاش دولتمردان طی ۲ سال گذشته در عرصه های مختلف را در معرض دید مردم قرار دهد.

امکان بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فراهم بوده و حضور برای عموم آزاد است.

در این نمایشگاه هر یک از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها تلاش کرده اند با چاپ بروشور و تزئین غرفه های خود با عکس ها و تصاویر مختلف حاصل خدمت رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید مردم قرار دهند.

شایان ذکر است، غرفه وزارت راه و شهرسازی نیز در این نمایشگاه گزارش دستاوردهای خود را طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم ارائه کرده است.

نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده، وفا» افتتاح شد