شناسهٔ خبر: 143121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام بیش از ۶۷۰۰ نفر از استان مرکزی به پایانه‌های مرزی غرب کشور

اعزام به مرز مهران سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از شروع طرح سراسری اربعین تا پایان چهارم شهریور ماه ۱۴۰۲ شش هزار و ۷۵۴ نفر زائر از مقصد استان به پایانه‌های مرزی غرب کشور توسط ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری استان مرکزی اعزام شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح سراسری اربعین و اعزام زائران به مرز مهران اظهار کرد: این طرح از ۲۷ مردادماه سال جاری آغاز شده و تا پایان چهارم شهریور ماه ۱۴۰۲ شش هزار و ۷۵۴ نفر از سراسر استان توسط ۲۴۰ دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری به پایانه های مرزی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: ۴۸ شرکت مسافربری در سطح استان مرکزی به مراجعین ارائه خدمت می‌کنند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به برپایی مستمر میز خدمت در شهرستان‌هایی که پایانه مسافربری در آن وجود دارد، ادامه داد: افرادی که به شکل حضوری به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند در صورتی که با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت‌فروشی، نرخ کرایه و... مواجه شدند می‌توانند به این میزها مراجعه و مشکلات خود را با کارشناسان این اداره کل مطرح کنند.

شجری تصریح کرد: افرادی هم که به صورت غیرحضوری اقدام به تهیه بلیت کردند در صورت مواجهه با مشکل در حین سفر، می‌توانند مشکل خود را با سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند تا توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.