شناسهٔ خبر: 143165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن استان گیلان

گیلان-بهره برداری از پروژه های جهش مسکن همزمان با افتتاح سراسری پروژه های نهضت ملی مسکن کشور،واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)،۲ هزار و ۶۴ واحد مسکن شهری،روستایی و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گیلان همزمان با افتتاح پروژه های کشوری از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهور و باحضور اعضای شورای عالی مسکن، وزیر راه وشهرسازی، استاندار گیلان، سرپرست راه وشهرسازی استان ومسئولین استانی در چهارمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان در حاشیه بهره برداری از این واحدها گفت: این واحدهای مسکن ملی در حوزه های شهری و روستایی و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با صرف اعتباری بالغ بر ۹۲۳میلیارد تومان به صورت نمادین با بهره برداری از واحدهای مجتمع یاس فاز۲ مسکن مهر رشت افتتاح شد.

فلاحتگر تصریح کرد: از این میزان ۶۱۰ واحد در حوزه جهش تولید مسکن شهری و یک هزار و ۳۲۱ واحد در حوزه جهش تولید مسکن روستایی بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین از ۲هزار و ۶۴ واحد بهره برداری شده در استان، ۱۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و ۲۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی است.

سرپرست راه و شهر سازی گیلان خاطر نشان کرد: همزمان با افتتاح این واحدهای مسکونی در استان، ۱۲ باب تجاری نیز در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بهره بر داری شد.