شناسهٔ خبر: 143174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در طرح اربعین حسینی

جشن تکلیف معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل از نظارت ویژه بر نمازخانه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در طرح اربعین حسینی برای خدمت رسانی هرچه شایسته به زائران کربلا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر دارابی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان راهداری گفت: اکیپ های ویژه نظارت و بازرسی از عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نمازخانه ها تشکیل شده که در طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه الی ۲۰ شهریور بر مکان های یاد شده نظارت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این اکیپ ها به طور مستمر از سالن های غذاخوری، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بازدید می کنند و با رفع نواقص و مشکلات بررسی شده تلاش می کنیم خدمات شایسته ای به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی استان اردبیل با ۲۷۰ دستگاه اتوبوس در حال انجام است و همکاران حوزه حمل ونقل شبانه روز در پایانه های مسافری استان و هم چنین پایانه شهید سلیمانی مهران مستقر شده ودر حال خدمت رسانی هستند.

دارابی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی نمازخانه برای مدیران شرکت ها، انجمن های مسافربری و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی سواری و اتوبوس در شهرستانهای اردبیل،پارس آباد و مشکین شهر گفت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز است.

وی توزیع اقلام فرهنگی، سجاده نماز مسافری، تهیه، تولید و پخش فیلم های کوتاه در اتوبوس ها با موضوع نماز را از اقدامات شورای اقامه نماز اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی ناوگان حمل و نقل عمومی، رسانه ها، سایت ها و فضای مجازی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ آسمانی و ارزشمند نماز تلاش می کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل نصب بیش از ۱۸ تابلوی معرفی مجتمع های خدماتی در نمازخانه ها این مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را یادآورشد و تصریح کرد:در این تابلوها اطلاعات مربوط به مجتمع ها در معرض دید عموم قرار گرفته و مسافران عزیز می توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی به سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ ارسال کنند.