شناسهٔ خبر: 143176 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

برپایی میز خدمت در پایانه‌ مسافربری بوشهر

برپایی میز خدمت در پایانه‌ مسافربری بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از برپایی میز خدمت در پایانه‌ مسافری بوشهر به منظور ارائه خدمات حداکثری به زائران اعزامی اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از برپایی میز خدمت در پایانه‌ مسافری بوشهر به منظور ارائه خدمات حداکثری به زائران اعزامی اربعین خبر داد.

وی گفت: برای ارائه خدمات حداکثری به زائران اربعین حسینی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در پایانه مسافربری شهید مجید بشکوه با حضور مدیران و کارشناسان این اداره کل برپا شده است.

اخترشناس ادامه داد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی برای رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌ مسافربری بوشهر تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین به خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام می کنند.‌

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.