شناسهٔ خبر: 143178 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیر عامل سازمان مجری به مناسبت هفته دولت

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام  نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها وتاسیسات دولتی و عمومی  به این شرح است: هفته دولت یادآور شهیدانی است که دل و جان در گرو خدمت به مردم و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند. عمر دولت شهیدان والامقام رجایی و باهنر هرچند به دست کوردلان تاریخ کوتاه شد، اما الگوی خدمتگزاری بی‌منت آن عزیزان برای هرکه دل در گرو ایران دارد، نمادی ماندگار و تا ابد زنده است.

خدا را شاکریم که توفیق خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را داریم وبا همراهی همکاران پر تلاش و توانمندی متخصصان و مهندسان کشور، شرکت‌های پیمانکار و مشاور در اجرا و تکمیل طرح‌های ملی و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم کوشا و سهیم هستیم.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران سازمان مجری و گرامیداشت یاد و نام شهیدان والامقام دولت، به خصوص شهدای وزارت راه شهرسازی هفته دولت را تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی روز افزون و توفیق خدمتگزاری بی منت برای ملت شریف ایران اسلامی را خواهانم .