شناسهٔ خبر: 143201 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای شاهرود خبر داد؛

۴ پرواز فوق‌العاده شاهرود_نجف از ۱۱ شهریور

بهرام کوزه چی مدیر فرودگاه شاهرود از ۴ پرواز فوق العاده به مناسبت اربعین حسینی در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس از ۱۱ شهریور در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پرواز های ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود با ۴ سورتی پرواز در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس برنامه ریزی شد.

بهرام کوزه چی نسالیان مدیر فرودگاه شاهرود از انجام پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود خبر داد و اظهار کرد: ۴ پرواز فوق العاده به مناسبت اربعین حسینی در مسیر شاهرود به نجف و بالعکس از ۱۱ شهریور در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود توانسته پس از اولین پرواز عتبات این فرودگاه در سال ۹۸ اینک برای سومین بار و دومین سال متوالی در جهت انتقال زائران عتبات عالیات استان، مسافران را به مقصد نجف انتقال دهد.

کوزه چی افزود: ۱۱ و ۱۲ شهریور پرواز های رفت از شاهرود به نجف و ۱۷ و ۱۸ شهریور پرواز های برگشت از نجف به شاهرود انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود وی با بیان اینکه این پرواز ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)و با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ صورت خواهد گرفت، افزود: تمام زیرساخت های پرواز های داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود مهیا است و آماده ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی برای پذیرش پرواز ها به منظور خدمت رسانی به زائران و مسافران هستیم.