شناسهٔ خبر: 143239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس

افتتاحیه طبس copy.jpg آیین افتتاحیه ۳ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس در بخش مرکزی همزمان با سومین روز از هفته دولت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی این مراسم با حضور عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستانی پروژه روکش آسفالت گرم محور طبس - دیهوک به نیابت از ۲ پروژه راهداری دیگر در بخش مرکزی افتتاح شد.

این پروژه عمرانی تحت عنوان روکش آسفالت گرم محور طبس - دیهوک به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و با هدف ارتقای سطح سرویس دهی و بهبود ویژگی های عملکردی این محور شریانی و پرتردد جاده ای به انجام رسید.

در آغاز این مراسم محسن حیدری رئیس اداره راهداری طبس در تشریح اطلاعات و مشخصات پروژه های افتتاحی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵۸۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی-راهداری در بخش مرکزی و دستگردان اجراء شده که طی سومین روز و چهارمین از هفته دولت افتتاح می شود و به نوبه خود دستاوردی بزرگ در زمینه توسعه جاده های ارتباطی شهرستان طبس محسوب می شود.

وی ادامه داد: پروژه های شاخص راهداری در بخش مرکزی شهرستان طبس که طی امروز افتتاح می شود عمدتا متمرکز بر اجرای روکش آسفالت محورهای شریانی و پرتردد طبس-دیهوک و طبس-یزد در مقاطع آسیب دیده است که هدف نهایی اینگونه پروژه ها نیز بهسازی، ارتقای سرویس دهی و بهبود ویژگی های عملکردی این معابر حساس مواصلاتی شهرستان است تا کاربران جاده ای سفر ایمن و تردد روان تری را تجربه کنند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم تصریح کرد: انجام این حجم از عملیات عمرانی و توسعه زیرساخت های ارتباطی نوید بخش آینده ای روشن است که خوشبختانه امسال با افزایش اعتبارات تخصیصی به حوزه عمرانی استان، بی تردید نظاره گر شتابگیری بیشتر امور زیربنایی خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ سایر پروژه های افتتاحیه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس مشتمل بر روکش آسفالت گرم محور شریانی طبس یزد به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و روکش ماسه آسفالت ۹ کیلومتر از محور طبس-یزد با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال بوده است.