شناسهٔ خبر: 143252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تغییر تاریخ استفاده از تسهیلات ماده ۳و ۴ قانون جوانی جمعیت به ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰

کردلو زنجان رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به اصلاح تاریخ استفاده از مزایای قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت (ماده ۳و ۴)،گفت: متقاضیانی که فرزند سوم آنها بعد از ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، می‌توانند از امتیازات طرح جوانی جمعیت استفاده کنند.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده از تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، گفت: در این راستا با توجه به ابلاغ جدید از سوی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تاریخ استفاده از مزایای قانون یادشده شمولیت قانون مذکور از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰(زمان ابلاغ قانون) به ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰(زمان تصویب قانون) تغییر یافت.

وی ابراز کرد: در این راستا ادارات کل راه و شهرسازی استانها نسبت به اجرای این طرح مدیریت و برنامه ریزی لازم در جهت تامین زمین را دارند. 

رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت:  یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن برای مردم، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است.

کردلو تاکید کرد: خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آنان همزمان یا پس از زمان تصویب قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ مهرماه۱۴۰۰ باشد، مشمول قانون یاد شده  خواهندبود.

وی گفت: در این قانون برای متقاضیان طرح یاد شده، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا، سبز شده و می‌توانند مجدد از تسهیلات دولتی در حوزه زمین و مسکن  استفاده کنند.

رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام  در طرح مذکور به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی  آدرس saman.mrud.ir  مراجعه  کنند.