شناسهٔ خبر: 143270 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شهدای ایلام خبر داد؛

افزایش پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده در فرودگاه ایلام

وحید فروغی زاد مدیر فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای برنامه‌ای و فوق العاده در فرودگاه ایلام توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان و آسمان خبر داد و گفت: پیش از این در فرودگاه ایلام ۲۰ پرواز ورودی و خروجی داشتیم که با اضافه شدن پروازهای جدید، این تعداد به ۴۰ پرواز در هفته رسیده است.

وحید فروغی زاد مدیر فرودگاه شهدای ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: شرکت‌های همواپیمایی ماهان و آسمان تعداد پروازهای خود را در مسیر پروازی تهران_ایلام و بالعکس افزایش دادند.

فروغی زاد افزود: شرکت هواپیمایی ماهان علاوه بر پروازهای قبلی ۳ پرواز برنامه ای را در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه اضافه می‌کند که در مجموع به ۵ پرواز می‌رسد.

وی اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی به مردم استان ایلام، ۷ پرواز فوق‌العاده نیز تا ۲۴ شهریورماه سال‌جاری در طول هفته برقرار می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تشریح کرد: با احتساب پروازهای کنونی، ۱۳ پرواز ورودی هواپیمایی آسمان از تهران برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این ۲۰ پرواز ورودی و خروجی داشتیم اما با اضافه کردن پروازهای جدید، این تعداد به ۴۰ پرواز ورودی و خروجی رسیده است.

به گفته فروغی زاد پروازهای ماهان تا اواسط آبان‌ماه ادامه دارد و احتمال می‌رود تمدید شود.

گفتنی است این پروازها در آستانه اربعین حسینی در ایلام پایتخت خادمان سیدالشهداء و به منظور خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) برنامه ریزی شده است.