شناسهٔ خبر: 143305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

محور کریق – آرموداق در اردبیل قبل از پاییز زیر بار ترافیک می‌رود

محور راه ارتباطی کریق – آرموداق در استان اردبیل زیر بار ترافیک می رود مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است که تا آخر شهریور سال جاری و قبل از شروع بارش و فصل سرما محور راه ارتباطی کریق – آرموداق زیر بار ترافیک رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین انجام شد اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم و حیاتی شهرستان نیر، راه ارتباطی کریق – آرموداق به میانه هست که ۸ کیلومتر این محور در حوزه استحفاظی استان اردبیل قرار دارد.

وی گفت: تمام تلاش ما بر این است که تا آخر شهریور ماه سال جاری لایه اول و دوم آسفالت باقیمانده از مسیر راه ارتباطی کریق – آرموداق و بقیه عملیات اجرایی اعم از خط کشی، نصب علائم ایمنی و گاردریل را انجام داده تا قبل از شروع بارش و فصل سرما این محور زیر بار ترافیک برود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه این راه ارتباطی از دغدغه های چند ساله مردم شهرستان بوده، امیدوارم با همکاری مسئولین آذربایجان شرقی در جهت ادامه اجرای این پروژه و تکمیل آن در حوزه استحفاظی شهرستان میانه، مشکلات تردد رفع و از این مسیر مردم عزیز دو استان همسایه براحتی و ایمن استفاده کنند.

حیدری همچنین اضافه کرد: اعتبار و هزینه تمام شده که تا امروز برای این پروژه شده بالغ بر۱۶۰۰ میلیارد ریال هست و اگر به روز حساب شود بالای ۲۴۰۰ میلیارد ریال برای ۸ کیلومتر هزینه شده است و جا دارد از پیگیری های فرماندار شهرستان و مسئولان تقدیر و تشکر ویژه ای کنیم.

علیرضا حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان نیر در این بازدید با تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیرکل راه و شهرسازی در راستای پیشرفت و توسعه استان گفت: مدیرکل راه و شهرسازی از نیروهای توانمند، متعهد و کاردان استان هست و با توجه به تخصص و کارآمدی ایشان، هر روز شاهد رشد چشمگیر توسعه و عمران با ارائه خدمات مطلوب مجموعه راه و شهرسازی به مردم عزیز استان علی الخصوص شهرستان نیر هستیم.

حسینی به تلاش راه و شهرسازی استان اردبیل در تکمیل راه ارتباطی کریق – آرموداق اشاره کرد و افزود: تکمیل این ۲۰ کیلومتر راه ارتباطی از مطالبات اهالی شریف شهرستان نیر بوده که در صورت همت مسئولان شهرستان میانه این محور در حوزه استحفاظی استان آذربایجان شرقی نیز تکمیل خواهد شد.