شناسهٔ خبر: 143308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

حضور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت

حضور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از حضور این اداره کل در نمایشگاه دستاوردهای دو ساله دولت مردمی با هدف بیان عملکردهای استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مجتبی احمدی رییس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از حضور این اداره کل در نمایشگاه دستاوردهای دو ساله دولت مردمی با هدف بیان عملکردهای استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

احمدی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دو ساله دولت مردمی در مصلی جمعه بوشهر اظهار کرد: شهروندان با حضور در این‌ نمایشگاه ضمن بازدید از توانمندی های داخلی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی از جمله فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، می توانند به بیان‌ مشکلات و درخواست های خود با مدیرکل، معاونان و مدیران این مجموعه بپردازند.

احمدی تأکید کرد: هفته‌ دولت، فرصت طلایی برای تحقق جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد و دستاوردهای ارزنده دولت سیزدهم است که باید با جدیت دنبال شود.

وی یادآور شد: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با تولید محتواهای نوین و انتشار در فضاهای رسانه ای و شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی به افکار عمومی در هفته دولت اهتمام داشته است.