شناسهٔ خبر: 143314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

برگزاری آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های اداره راهداری شهرستان ازنا

برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های اداره راهداری شهرستان ازنا رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ازنا از افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۷۲ میلیارد ریال درهفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه، فاتحی فرماندار شهرستان و سجاد درگاهپور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ازنا و دیگر مسئولین شهرستان، پروژه های اداره راهداری این شهرستان در هفته دولت در سال ۱۴۰۲ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سجاد درگاه پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ازنا در حاشیه این مراسم‌ اظهار کرد: با همت و پیگیری‌های  شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سایر مسئولین شهرستان ۳ پروژه در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۷۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل تهیه و نصب نیوجرسی در محور ازنا اراک به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت محور روستایی گیلجرد به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و  اجرای نصب روشنایی در ورودی‌های شهر ازنا با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد هستند.