شناسهٔ خبر: 143319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام کارکنان راه و شهرسازی گیلان برای پیاده روی اربعین

گیلان- اعزام کارکنان راه وشهرسازی به پیاده روی اربعین حسینی با نزدیک شدن سالروز اربعین حسینی به همت اداره کل راه وشهرسازی گیلان ۲۱ نفر از کارکنان در قالب کاروان زیارتی به کربلای معلی اعزام شدند، تا در اربعین حسینی از فضای معنوی در جوار ابا عبدالله الحسین (ع) بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، با نزدیک شدن سالروز اربعین حسینی، موج مشتاقان زیارت حضرت سید الشهدا (ع) به سمت کربلا در حال حرکت هستند که در این میان جمعی از دلدادگان و عاشقان اهل بیت (ع) در راه و شهرسازی گیلان مورد بدرقه محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان و سرپرست پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل قرار گرفتند و سفر معنوی خود را آغاز نمودند.
در مراسم آئین بدرقه این کاروان ، محمدرضا فلاحتگرسرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا و با بیان اینکه اربعین حسینی یکی دیگر از صحنه‌های ولایت‌مداری است که مردم مسلمان جهان و همچنین همکاران عزیز راه و شهرسازی گیلان با حضور در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان می‌دهند افزود : امسال ۲۱ نفر از همکاران این اداره کل جهت شرکت در پیاده روی جهانی اربعین حسینی اعزام شدند.
وی تصریح کرد : زائران اربعین حسینی به واسطه عشق و علاقه به آرمان های والای انسانی، حریت وآزادی و همه ارزش هایی که به برکت اسلام و مکتب تشیع در جامعه رواج یافته در این راهپیمایی بزرگ حضور می یابند.
فلاحتگر در پایان گفت: اربعین حسینی مانوری از جبهه حق در مقابل باطل است و پیاده‌روی اربعین بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام است.