شناسهٔ خبر: 143320 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اولین پرواز ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی زاهدان برقرار شد/ اعزام ۱۹۲ زائر پاکستانی

فرودگاه زاهدان مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از پرواز ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی زاهدان و اعزام ۱۹۲ زائر پاکستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز حرکت زائران اربعین حسینی، اولین پرواز فوق‌العاده ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی زاهدان برقرار شد.

خسروی بنجار بیان کرد: پروازهای فوق‌العاده اربعین از فرودگاه بین‌المللی زاهدان به منظور تسهیل تردد زوار پاکستانی اربعین حسینی، از دوشنبه ۶ شهریور ماه برقرار شده است.

وی افزود: این اقدام با پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت تا زائران با پرواز راهی کربلای معلی شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: در اولین پرواز، ۱۹۲ زائر پاکستانی به فرودگاه اهواز منتقل شدند تا از آنجا به کربلای معلی جهت شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بروند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه زاهدان؛ وی اظهار کرد: برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا این پروازها از ۲ شهرستان زاهدان و چابهار انجام شود و سفر زائران برای رسیدن به کربلای معلی را تسهیل بخشند.