شناسهٔ خبر: 143393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای رامیان همزمان با هفته دولت

گلستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامیان از بهره برداری ۱۲ پروژه عمرانی دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۹۶۷ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، رمضان نظری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامیان در حاشیه مراسم متمرکز بهره برداری از این پروژه ها با حضور مسوولان ارشد استان و شهرستان افزود: این پروژه ها شامل ۴ پروژه بهسازی و روکش آسفالت محورهای رامیان-اولنگ-شاهرود، رامیان-سه راهی اولنگ، جلین-قرق-خان ببین و خان ببین-دلند و نوده خاندوز بطول حدود ۲۵ کیلومتر می شود که از مهمترین پروژه هاست.

وی همچنین از احداث دوربرگردان عریض سعد آباد خان ببین و بهره برداری از حدود۵ کیلومتر روشنایی در نقاط مختلف محور علی آباد-آزادشهر و شروع روشنایی ۸ کیلومتر دیگر از این محور  بعنوان بخش مهم دیگری از این پروژه  ها نام برد.

نظری ادامه داد: در این ایام زیرسازی راه روستایی جوزچال بطول ۵ کیلومتر هم به اتمام رسید و از یک دوربین نظارت  تصویری هم بهره برداری شد.

به گفته این مقام مسوول شهرستانی، نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته ساختمان های اداری و نقطه پرتصادف بریدگی زینب آباد نیز رفع و اصلاح شد.