شناسهٔ خبر: 143427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت پذیرفت

بهره برداری از ۶ پروژه حوزه راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار مازندران

مازندران مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار ازبهره برداری از ۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار با اعتباری بیش از ۵۱ میلیارد تومان در گرامی داشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،مجتبی فرج پور کرد آسیابی  به اهمیت راه های ارتباطی شهرستان اشاره و عنوان نمود : اجرای پل کرد خیل با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، روکش آسفالت راه روستایی بیزکی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ،تعریض و آسفالت سه راه زرین کلا به لاریم  با اعتباری بالغ بر ۹میلیاردتومان ،تعریض،آسفالت و اجرای رفیوژمیانی و روشنایی محور جویبار به کوهی خیل با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان ،روکش آسفالت راه روستایی پطرود محور کوهی خیل به بهنمیربا اعتباری بالغ بر نزدیک به ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  و بهسازی و آسفالت محور روستایی سروکلا به دیو ۴۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

فرج پورکرد آسیابی خاطر نشان ساخت : ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره بوده ، از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یه راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت.

گفتنی است آیین بهره برداری از پروژه های مذکور با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، نماینده مجلس مردم شریف شهرستان جویبار در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار گردید.