شناسهٔ خبر: 143478 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تفاهم برای تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت پالایش گاز بیدبلند در قالب صنعت شهر

محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک این سازمان و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برای تامین مسکن کارکنان و کارگران این شرکت‌ خبر داد.

محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تهیه مسکن، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم استفاده از امکانات واحدهای صنعتی برای تامین مسکن کارکنانشان است.

بلوردی افزود: تفاهمنامه‌ مذکور در راستای ایجاد صنعت شهر منعقد شد.

وی اعلام کرد: با توجه به توافق به عمل آمده و بر اساس این تفاهم‌نامه‌ شرکت پالایش گازبیدبلند مکلف به معرفی اطلاعات پرسنلی متقاضیان و تامین منابع مالی در قالب آورده پرسنل و استفاده از سایر ظرفیت‌ها برای تسریع در امر ساخت مسکن خواهد بود.

این عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه مدیریت پروژه بر عهده شرکت‌ خواهد بود، توضیح داد: این امر به تسریع ساخت پروژه‌ها و همچنین افزایش کیفیت ساخت منجر خواهد شد.

بلوردی ادامه داد: در ساخت این واحدها، از سیستم فناوری‌های نوین ساخت استفادده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، سیاست ساخت صنعت‌شهرها از جمله سیاست‌های دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور برای تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت‌ها و صنایع بزرگ و پیشران صنعتی با مدیریت و راهبری صنایع، استفاده از ظرفیت‌های فنی، مدیریتی و مالی شرکت‌های بزرگ در کشور است.