شناسهٔ خبر: 143498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۳ پروژه شاخص راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک همزمان با هفته دولت

افتتاح دیهوک.jpg آیین افتتاحیه ۳ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی طی پنجمین روز از هفته دولت، پروژه های راهداری بخش دیهوک با حضور رحیمی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان طبس ،حجت الاسلام استاد امام جمعه دیهوک، بخشدار دیهوک، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دیهوک و شهرستان طبس به بهره‌برداری رسید. 

آخوندی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک در این مراسم اظهار کرد: پروژه روکش آسفالت گرم محور دیهوک - راور به طول ۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال به نیابت از ۲ پروژه دیگر راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه بخش دیهوک افتتاح شد.

وی اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل در محور دیهوک - راور به طول ۲۴ کیلومتر و با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور دیهوک - راور به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۴۵میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحیه این بخش عنوان کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک یادآور شداز ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک انجام شده است.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این مراسم گفت: با پیگیری صورت گرفته در سفر به تهران در خصوص محورهای مواصلاتی شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفت که نتایج آن سفر معاون ساخت و نگهداری راههای فرعی و روستایی سازمان به شهرستان و بخش دیهوک بود که خوشبختانه قول‌هایی‌نیز در خصوص اختصاص اعتبارات عمرانی راههای سطح حوزه استحفاظی داده شده است.