شناسهٔ خبر: 143504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی؛

چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین برگزار شد

قزوین جلسه کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در گروه تنظیم و کنترل بازار املاک مستغلات،مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین با حضور علیرضا محلی نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در گروه تنظیم و کنترل  بازار املاک و مستغلات و هیات همراه، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و مدیران عضو این کار گروه در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون گشت مشترک و بازدید های صورت گرفته از مشاورین املاک در استان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه نماینده شورای هماهنگی بانک ها پیرامون موضوع مسکن،ازدواج جوانان، فرزند آوری و جوانی جمعیت گزارشی به اعضای گروه ارائه کرد.
 
 در این جلسه هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گزارشی از برنامه های صورت گرفته در حوزه مسکن و گشت مشترک در بازدید از بنگاه های مشاور املاک استان قزوین ارائه کرد.

 در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله صمت،اداره کل امور مالیاتی، اداره تعزیزات حکومتی ،معاونت مسکن و ساختمان و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان مشاورین املاک گزارشی پیرامون بازدید از مشاورین املاک ،شناسایی خانه های  خالی،میزان جرایم واحدهای متخلف ،اقدامات نهضت ملی و طرح اقدام ملی مسکن و میزان واگذاری زمین و تعداد مشاورین املاک مجاز و غیر مجاز و بازرسی های صورت گرفته پیرامون اقدامات خود  در این جلسه به تبدیل نظر پرداختند.