شناسهٔ خبر: 143510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری میز خدمت راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در هفته دولت

میز خدمت شهرستان دشتستان استان بوشهر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از برپایی میز خدمت در هفته دولت در مصلی نمازجمعه شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر زهرا هوائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار کرد: این اداره تا کنون دو بار یعنی در دومین و ششمین روز هفته دولت در مصلای نماز جمعه اقدام به برپایی میز خدمت کرده است.

هوایی افزود: همانطور که تاکید فرماندار محترم دشتستان جناب آقای بنافی ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم بوده و ادارات رو مکلف به برگزاری میز خدمت  حداقل بصورت هر ماه  یکبار در اماکن عمومی نموده است.

وی بیان کرد: این اداره نیز در این راستا پاسخگوئی، رفع اشکال و خدمت رسانی هر چه بهتر را سر لوحه کار خود قرار داده و تمام ظرفیت ها را در این خصوص پای کار آورده و آماده خدمات و پاسخگوئی به شهروندان فهیم دشتستانی است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان دشتستان تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی و فراهم نمودن امکانات را از اولویتهای کاری خود دانست و گفت: اداره راه و شهرسازی دشتستان علاوه به برگزاری میز خدمت در ایام مناسبتها، هر ماه یک بار هم در  مکان مصلای نماز جمعه شهر برازجان میز خدمت را برگزار می نماید و در فضای مجازی به عموم اطلاع رسانی می شود.