شناسهٔ خبر: 143522 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای درگذشت راهدار سیستان و بلوچستانی را تسلیت گفت

داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پی درگذشت یکی از راهداران تلاشگر کشورمان در استان سیستان و بلوچستان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نق جاده‌ای در پیامی درگذشت یکی از راهداران تلاش‌گر استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: خبر درگذشت شهادت گونه مرحوم فیض محمد محمدی همکار راهدار تلاشگر استان سیستان و بلوچستان که در حین مأموریت و در حال خدمت‌رسانی برای تردد ایمن هموطنان در یکی از محورهای شهرستان سراوان دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بی‌شک فقدان آن مرحوم همچون دیگر راهداران عزیزی که در حین خدمت جان شیرین خود را تقدیم کردند، محسوس و خدماتش در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور محفوظ و یادش در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان، تمامی همکاران عزیز و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از درگاه پروردگار منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر، بردباری و سلامتی مسئلت دارم.

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای درگذشت راهدار سیستان و بلوچستانی را تسلیت گفت