شناسهٔ خبر: 143528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی آمیران کوشکی معمولان

پروژه آسفالت راه روستایی آمیران کوشکی معمولان با حضور استاندار لرستان آیین افتتاح و بهره برداری از پل شهدای معمولان (ابراهیم آباد) با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال و آسفالت محور روستایی آمیران کوشکی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، به مناسبت هفته دولت طی مراسمی و با حضور زیویار استاندار لرستان، کاظمی نماینده مردم پلدختر، معاونین سیاسی و اقتصادی استانداری لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، خادم فرماندار شهرستان پلدختر  و دیگر مسئولین شهرستانی ، آیین افتتاح و بهره برداری از پل شهدای معمولان (ابراهیم آباد) و آسفالت محور روستایی آمیران کوشکی برگزار شد.

 مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در این مراسم اظهار کرد: در این پروژه در ادامه مسیر پل، احداث محور روستایی آمیران کوشکی به طول ۸۰۰ متر توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با هزینه نهایی ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات خاکبرداری با حجم ۳۰ هزار متر مکعب به صورت امانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت به طول ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام شده است.

احداث پل شهدای معمولان (ابراهیم آباد) با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال توسط اداره راه و شهرسازی لرستان و آسفالت محور روستایی آمیران کوشکی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان انجام شده است.