شناسهٔ خبر: 143529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اجرایی بانک مسکن استان زنجان اعلام کرد؛

پرداخت ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

آغاز اجرای اولین پروژه تامین مسکن کارکنان صنایع کشور در ماهشهر معاون اجرایی بانک مسکن استان زنجان،گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان پرداخت شده است.

 حسن خدایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: بانک مسکن از ابتدای  اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اولین بانک بود که تسهیلات بانکی لازم برای این طرح را تامین کرد. 

وی اظهار کرد: از ابتدای  اجرای این طرح تاکنون ۱۶ هزار و ۱۲۶ واحد مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب خودمالکی، گروه ساخت چند خانواری،بنیاد مسکن ، شرکت عمران ستاد و اداره کل راه و شهرسازی تامین مالی شده است. 

معاون اجرایی بانک مسکن استان زنجان ، با بیان اینکه مبلغ انعقاد قرارداد با پروژه های مزبور بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال  بوده است ،گفت : در این راستا با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها نیز بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان پرداخت شده است.

خدایی تاکید کرد: بعد از ابلاغ تسهیلات متمم به مناسبت هفته دولت که از روز چهارشنبه هفته گذشته ابلاغ شده است پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بوده و دارای نهاد متولی ( اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و  شرکت عمران ستاد ) می باشند می توانند پس از معرفی نهادهای متولی ، از تسهیلات متمم به گونه ای که مجموع تسهیلات هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان گردد بهره مند شوند. 

وی تصریح کرد : در این راستا در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان  زنجان ، اولین تسهیلات متمم ۲۰۰ میلیون تومانی به فاز بعدی پروژه برکت به تعداد ۵۵۲ واحد مسکونی تخصیص و قرارداد آن در دفترخانه اسناد رسمی امضا شد.