شناسهٔ خبر: 143612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

سرویس دهی گسترده به زائران اربعین استان یزد و مسافران سایر خطوط برقرار است

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از ارائه سرویس دهی گسترده و مطلوب به زائران اربعین حسینی استان یزد و مسافران سایر خطوط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به افزایش تعداد زائران اربعین حسینی از استان یزد در سال جاری اظهار داشت: در ۸ روز گذشته که طرح اربعین در استان یزد آغاز گردیده اقدامات و تلاش های گسترده ای با کمک و همراهی تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر در سطح استان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد افزود: در این مدت خوشبختانه ناوگان اتوبوسی استان توانسته است به تمام درخواست های حمل و نقل زائران پاسخ داده و در کنار آن اجازه ایجاد خلل در ارائه خدمات دهی مناسب به سایر تقاضاهای خطوط حمل و نقل جاده ای کشور را که از استان یزد قصد مسافرت به آن استان ها را داشته اند نداده است.

رستگاری با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه شکایت مستندی در خصوص افزایش نرخ یا گران فروشی به مجموعه راهداری و حمل و نقل استان منعکس نشده است تصریح کرد: تنها یک مورد تخلف در بررسی های تیم نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مستقر در ترمینال مشاهده که سریعا کمیسیون رسیدگی در این زمینه تشکیل و برخورد قانونی نیز صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از تلاش های شبانه روزی تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان، شرکت‌های مسافربری و رانندگان خدوم، زحمتکش استان که در جهت رفاه حال زائران امام حسین(ع) به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند گفت:هم استانی های عزیز که قصد سفر زیارتی اربعین با ناوگان عمومی جاده ای را دارند، لازم است سفر خود را زودتر و در بازه زمانی کوتاه تری انجام دهند تا انشاالله در سفرهای برگشت امکان ارائه خدمات با کیفیت بهتر و مناسب تر مهیا شود.

رستگاری تصریح کرد: اضافه شدن ناوگان هوایی به خط یزد - نجف کمک بزرگی برای حمل و نقل جاده ای خصوصا در سفرهای برگشت خواهد بود که زائران عزیزی که تمایل دارند می‌توانند سفر زیارتی خود را با خطوط هوایی انجام دهند.