شناسهٔ خبر: 143622 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بررسی اعزام قطار از ساری به کرمانشاه در ایام اربعین

ع جلسه‌ هماهنگی برای اعزام قطار اربعین در اداره کل راه‌آهن شمال۱ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و اعزام قطار از ساری به کرمانشاه، در همین رابطه جلسه‌ای استانی در محل اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل، نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، رئیس سازمان تبلیغات، شهرداری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند، پیرامون آیین بدرقه، استقبال و پذیرایی زائرین اربعین حسینی (ع) بحث و بررسی انجام شد.

رحمان معصومی در این جلسه با بیان اینکه قطار ساری به کرمانشاه در حقیقت هدیه مدیران راه‌آهن به مردم شریف و ولایتمدار شمال است عنوان کرد: در پیک مسافرت‌های تابستان و قطار های فوق‌العاده به مقصد کربلا، قطار اربعین شمال با پیگیری‌های استاندار مازندران و موافقت مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت که می‌تواند نویدبخش استمرار قطارهای مختلف باشد.

معصومی ادامه داد: قطار ساری به کرمانشاه در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ از ساری حرکت کرده و در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ وارد ایستگاه کرمانشاه خواهد شد. تاریخ برگشت این قطار هم از کرمانشاه در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ بوده که در ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ وارد ایستگاه ساری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن شمال۱، در این جلسه همه موضوعات مربوط به این سفر پرخیر و برکت بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.