شناسهٔ خبر: 143633 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد؛

۱۱۵ نفر زائر اربعین از شیراز به نجف اعزام شدند

کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های فارس با بیان اینکه امروز ۱۱۵ زائر اربعین از شیراز به نجف اعزام شدند،گفت:نخستین پرواز فوق‌العاده در مسیر شیراز به نجف توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام شد و این پروازها از ۸شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه شیراز، فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های فارس با بیان اینکه امروز ۱۱۵ زائر اربعین از شیراز به نجف اعزام شدند،گفت: نخستین پرواز فوق‌العاده در مسیر شیراز به نجف توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام شد و این پروازها از ۸شهریورماه آغاز شد و تا ۲۰شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: امروز نخستین پرواز فوق‌العاده در مسیر شیراز به نجف توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام شد و این پروازها از ۸شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰شهریورماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در طول این مدت ۳۲سورتی پرواز فوق العاده و تعدادی پرواز برنامه‌ای هم انجام می‌شود.

کشاورز اضافه کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، کیش ایر، قشم ایر، کاسپین و آتا در قالب پروازهای فوق العاده پذیرای زائرین هستند و عملیات اعزام و بازگشت زوار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز ۱۱۵ زائر از شیراز به نجف اعزام شدند و پروازهای بعدی هم با ظرفیت صندلی ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر توسط هواپیماهای MD و ایرباس انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت و شأن زائران و ظهور و بروز اربعین برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های فرودگاهی تدارک دیده شده است.

کشاورز تشریح کرد: امروز هم مراسم زیارت عاشورا و نمایش آئینی برای بدرقه زائران برگزار شد و بدون شک این برنامه‌ها در پروازهای آتی هم به تناسب زمان برگزار می‌شود تا شاهد حال و هوای اربعینی در فرودگاه شیراز باشیم. مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: بلیت پروازهای اربعین حسینی از مقصد شیراز به نجف با نرخ مصوب به فروش می‌رسد و زائران می‌توانند هرگونه گران‌فروشی را گزارش کنند.