شناسهٔ خبر: 143674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری فراهان با اعتباری بالغ‌بر ۲۶۰ میلیارد ریال

افتتاحات شهرستان فراهان در هفتمین روز از هفته دولت پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان با اعتباری بالغ‌بر ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، امروز آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی، ولی‌الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، محمد محسنی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

محسنی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در این آیین گفت: همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، ارتقای کیفیت آسفالت راه‌ها و همچنین ساخت راه‌های روستایی، طرح‌های اجرایی شهرستان فراهان با اعتباری بالغ‌بر ۲۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از روکش آسفالت محور مجدآباد کهنه - واشقان - قرمز چشمه به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از پروژه ساخت راه روستایی زنگارک به سقرجوقک به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۰ میلیارد ریال است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: ساخت راه روستایی زنگارک - سقرجوقک از طرح‌هایی بوده که طی سالیان گذشته شروع شده بود ولی بعلت کمبود اعتبار بصورت نیمه تمام مانده بود که با تلاش بکار گرفته شده این پروژه امسال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

محسنی ادامه داد: محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار با ساخت راه های روستایی از شاخص‌ترین اقداماتی است که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود که خوشبختانه در دولت سیزدهم ما موفق به ساخت ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی جدید در سطح استان شده‌ایم که در نوع خود اقدامی کم نظیر است.

وی افزود: با تداوم پیگیری‌ها امیدوارم بزودی شاهد برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از راه آسفالته شویم که البته در اغلب شهرستانهای استان این کار به انجام رسیده است.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم از مجموعه اقداماتی که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در اجرای این پروژه‌ها انجام داده تقدیر و تشکر کرد و گفت: راهداران استان مرکزی همواره در تمامی شرایط و در طول سال در امر خدمت رسانی پیشتازند که جای تشکر و قدردانی دارد.