شناسهٔ خبر: 143682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۱۹ طرح راهسازی تا اربعین

دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه برای بهره‌برداری از زیرساخت‌های مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه راه و شهرسازی ۱۹ طرح راهسازی با ۵۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی تا اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه‌لو با حضور در برنامه زنده تلویزیونی قرارگاه رسانه‌ای اربعین که از سیمای مرکزآذربایجان‌غربی پخش شد، اظهار کرد: ۵۶ کیلومتر از این راه‌ها در محورهای مختلف استان و همچنین محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و مسیر تردد زائران تا اربعین امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین نیز ۶ طرح راهسازی در حال حاضر در دست اجرا هستند که بخش مهمی از این طرح‌ها به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار یکی از این طرح ها بوده که به زودی به صورت کامل زیربارترافیک خواهد رفت.

حمزه‌لو بیان کرد: محور حیدرآباد – نقده از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین بوده و بخشی از آن آماده بهره‌مندی زائران اربعین حسینی شده است.

وی تاکید کرد: بزرگراه بین المللی نقده – پیرانشهر از دیگر طرح‌های منتهی به پایانه مرزی تمرچین است و بخشی از این مسیر تا اربعین امسال زیربارترافیک خواهد رفت.

وی اضافه کرد: محور پیرانشهر – سردشت نیز از طرح‌های راهسازی منتهی به پایانه مرزی تمرچین بوده و بخشی از این طرح نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.