شناسهٔ خبر: 143693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

بهره برداری از ۱۱ طرح عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلماس

9e98d679-a3eb-479b-92c5-1b3b36d30c2d.jpg با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و کلیه مسئولین ارشد اجرایی سلماس ۱۱ طرح عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان مجموعا بطول ۲۶/۴ کیلومتر و  با هزینه ای بالغ بر ۶۸۶ میلیارد ریال در دو محل راه توریستی آب درمانی آبگرم و راه روستایی چوپانلو مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، این پروژه ها شامل ۲۴.۶ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی و روستایی، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری، سیستم روشنایی مسیر سلماس - ارومیه و نصب نیوجرسی بتنی محور سلماس - خوی از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده هفته دولت در شهرستان سلماس را شامل می شود.

پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سلماس گفت: در راستای ایمن سازی محورهای این شهرستان بویژه گردنه قوشچی پکیج ۴۰ میلیارد تومانی پروژه ای تعریف شد و تاکنون روکش  ۷.۵ کیلومتر از این محور در قالب پکیج مربوطه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز در محور ارومیه - سلماس ۱.۵ کیلومتر نیوجرسی نصب و یک کیلومتر دیگر در مرحله بارگیری و نصب بوده که استوانه های پلاستیکی، خط کشی و اورهال روشنایی این گردنه نیز به اتمام رسیده است.

آرامون اضافه کرد: در ماه اخیر تصادف منجر به فوت در این گردنه نداشتیم و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا با استمرار طرح های ایمنی بصورت امانی، در روزها و ماههای آتی تصادفات رخ به رخ در این محور به صفر برسد.