شناسهٔ خبر: 143749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه غرب

بازدید دکتر تیموری از پایانه غرب بازدید معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف اطلاع از نحوه خدمات رسانی و نظارت بر اعزام زائرین اربعین از پایانه غرب تهران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان تهران) ؛ عصر روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه جاری، محمد تیموری عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دکتر مهران قربانی عضو هیات عامل و مشاور ریاست سازمان و مهندس محسن حاجی اسماعیلی مدیر دفتر ریاست سازمان؛ با حضور در پایانه غرب تهران از نزدیک از نحوه خدمات ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شرایط اعزام زائرین اربعین حسینی کسب اطلاع کردند.

در این بازدید مهدی خضری مدیرکل و رئیس ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده از اول ماه صفر و روز ابتدای طرح تاکنون آمار جامعی از تعداد سفرها و مسافربن اعزامی و همچنین چالش ها و مسائل مشاهده شده، ارائه و به همراه میهمانان و هیئت همراه به صورت میدانی در جریان امور قرارگرفتند.

گفتنی است طی روز گذشته هفتم شهریور ماه تعداد ۱۵۲۶۰ نفر از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با پانصد و پنجاه و هشت سرویس از استان تهران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزهای شش گانه اعزام شده اند.