شناسهٔ خبر: 143755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد:

ورود افزون بر ۳۲ هزار زائر از مرز ریمدان به کشور

شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ورود بیش ۳۲ هزار زائر به کشور از طریق پایانه مرزی ریمدان در جنوب این استان طی بازه ی زمانی ۲۸ مردادماه تا ۷ شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان عنوان کرد: ۳۲ هزار و ۳۴۷ زائر پاکستانی در بازه زمانی ۲۸ مردادماه تا ۷ شهریور سالجاری با هدف شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی از مرز ریمدان وارد کشور شدند.

وی افزود: از شروع طرح اربعین از ۲۸ مردادماه تاکنون در این مرز مشغول به کار و خدمات‌دهی به زائران هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: پایانه مرزی ریمدان به دلیل سهولت تردد شهروندان پاکستانی از کراچی بیشتر پذیرای زوار است از همین روزانه بین سه تا سه هزار و ۵۰۰ زائر کشور پاکستان در این ایام وارد کشور می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باتوجه به گرمی هوا ساخت سایه‌بان از ضرورت‌های مهم در این پایانه بوده که حدود یک‌هزار و ۷۰۰ متر سایه‌بان در سال گذشته داشتیم و امسال یک‌هزار و ۵۰۰ متر دیگر به مجموع این سایبان‌ها اضافه شد و هم اکنون سه هزار ۲۰۰ متر سایه‌بان ثابت در پایانه مرزی ریمدان داریم.

مبارکی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان راهداری با همکاری دیگر نهادها و ارگان ها تسهیل در تردد زائران و سلامت و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به زائران اربعین حسینی(ع) است.